25 لحظه ترسناکی که باعث شدند پشت صندلی‌ها قایم شویم - بخش دوم

امپاير:  LOST HIGHWAY, 1997
اثر روياگونه‌ي لينچ هنگامي بدل به كابوس مي‌شود كه فرد توسط مرد اسرارآميزي كه به او مي‌گويد پيش از اين در خانه‌ي فرد با هم ملاقات داشته‌اند، مورد رعب و وحشت قرار مي‌گيرد. با اينكه مقابل او قرار دارد اما اصرار دارد كه هم‌اكنون در خانه‌ي فرد است. به فرد مي‌گويد كه با خانه تماس بگيرد. فرد اينكار را مي‌كند و صداي همان مرد گوشي را برمي‌دارد و مي‌گويد گفتم بهت كه اينجام.

امپاير:
17. JURASSIC PARK, 1993
اداي دين دوباره پرشکوه اسپيلبرگ به سکانس‌هاي شوک‌آور آرواره‌ها.دست ساموئل جکسون بر روي شانه‌ي لورا درن مي‌افتد. فقط نکته اينجاست که دست از بدن قطع شده!
پارک ژوراسيک
16. KILL LIST, 2011
در بحبوبه‌ي صحنه‌هاي پرخون فيلم بن ويتلي، ترسناک‌ترين لحظه‌ي فيلم بي‌کبکبه و دبدبه است،هنگامي که فيوناي مرموز ايستاده در سکوت شب، خارج از هتل دست تکان مي‌دهد.
کيل ليست
15. RING, 1998
آزاردهنده ترين اکستريم کلوزآپ از زمان سگ آندلسي به اين طرف. همانطور که در اين فيلم ترسناک ژاپني ديده مي‌شود، چشمان پرخوني با خشم نگاه مي‌کند. نگاهي که قادر به کشتن است.
رينگ
14. LOST HIGHWAY, 1997
اثر روياگونه‌ي لينچ هنگامي بدل به کابوس مي‌شود که فرد توسط مرد اسرارآميزي که به او مي‌گويد پيش از اين در خانه‌ي فرد با هم ملاقات داشته‌اند، مورد رعب و وحشت قرار مي‌گيرد. با اينکه مقابل او قرار دارد اما اصرار دارد که هم‌اکنون در خانه‌ي فرد است. به فرد مي‌گويد که با خانه تماس بگيرد. فرد اينکار را مي‌کند و صداي همان مرد گوشي را برمي‌دارد و مي‌گويد گفتم بهت که اينجام.
بزرگراه گمشده
13. PARANORMAL ACTIVITY 2, 2010
تا اينجاي مجموعه از اينکه صبح‌ها در امان هستيم آسوده خاطريم. مي‌توانيم برويم داخل آشپزخانه و با آرامش روزنامه بخوانيم تا اينکه به صورت هم‌زمان تمام درها و کابينت‌ها شروع به تکان خوردن مي‌کنند.
پارانرمال اکتيويتي
12. THE DESCENT, 2005
بهترين نمونه براي ارضاي تماشاگر با تاخيري طولاني مدت. پس از يک ساعت خزيدن پرتنش در تاريکي، در يک مکان بسته که همگي دخترند، بالاخره نيل مارشال کارگردان هيولايي که در زير نهفته است را نمايان مي‌کند: رنگ‌پريده، بدجنس و گرسنه براي گوشت انسان.
ديسنت
11. EVENT HORIZON, 1997
پل و.س. اندرسون در سه بخش ترس را به تماشاگر منتقل مي‌کند: تنشي که با کم‌شدن نور فضاي کار دکتر وير و چيره شدن تاريکي به وجود مي‌آيد، بهت‌زدگي و حيرت از ظاهر شدن همسر مرده‌اش و شوک پاياني يعني چهره‌ي بي‌چشم اوست.
ايونت هوريزون
10. PET SEMATARY, 1989
اقتباس مري لمبرت از رمان استفن کينگ هيچ‌گاه آنطور که بايد مورد توجه قرار نگرفت، اما هيچ‌کس فلاش بک زلداي پير با پيچيدگي ستون فقرات را فراموش نمي‌کند. هنگامي که به سمت تختخواب او مي‌رويم آن جا را خالي مي‌يابيم، سپس دوربين به کنار مي‌آيد و از بالا او را مي‌بينيم که به سمت لنز دوربين فرياد مي‌کشد، به طوري که برايمان آزاردهنده مي‌شود.
پت سماتاري

امين نور
نظرات
علي رضا شنبه 24 آبان 1393 در مورد paranormal activity کار از پشت صندلي قايم شدن مي گذره! رسما تا يه مدت طولاني دل و جرات آدمو به فاک و فنا مي ده
2 0
پاسخ
سميه شنبه 24 آبان 1393 تاثير پارانرمال اکتيويتي دراز مدته روي روان ادم

عباس يكشنبه 19 مهر 1394 فيلم متوسطيه وداستانشم پر از حفره. نميدونم چرا تو ليست ترسناکاتون حالا نگاه نکن نيک روگ نيست. فيلم خيره کننده اس هم از لحاظ بصري وهم طرح روياگونه وخلسه وار داستانش. پارانورمال واقعآ از لحاظ تصويري وداستاني ميلنگه و خوش اومدن از اين فيلما حاصل يه جور ذوق زدگي مقطعي هستش.
0 0
پاسخ

نظر خود را بنویسید:
عضویت در خبرنامه 7فاز

برای اطلاع از مطالب جدید 7فاز ایمیل خود را وارد نمایید.


مطالب مرتبط














































































استفاده از تمامی مطالب 7فاز تنها با ذکر منبع و درج پیوند مجاز است.

طراحی، پیاده سازی و پشتیبانی وبسایت توسط گروه ماز